زندگی صبر کن

عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا

شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

زندگی صبر کن

تارا
عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

زندگی صبر کن

زندگی آهسته تر من خسته ام   کوله بار سفرم را بسته ام

زخم پایم درد دارد،صبر کن         تا کسی مرهم گذارد صبر کن

صبر کن درسایه بنشینم کمی    شاید از ابری ببارد شبنمی

وادی رویای من اینجا نبود          روح من همبازی شبها نبود

صبر کن من راه را گم کرده ام     درسیاهی ها تلاطم کرده ام

صبر کن تا راه را پیدا کنم          صبر کن تا کفش خود را با کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1396 | 1:31 | نویسنده : تارا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.